00000

Hej bloggen. Vad har jag gjort dem senaste dagarna? I torsdags var jag och hälsade på söta Olivia på hennes praktikplats sen bar det av till jobbet, igår träffade jag Hampus och Jossan och myste på söder och sedan jobbet igen där bästavän kom och hälsade på och gjorde min kväll.

Nu har jag ätit pasta till frukost. Lite tidigt för det känner jag nu. He he. Vad ska man göra ikväll då? Förrutom att jobba. Vill hitta på något. Mitt sociala liv har börjat halka över kanten för jag spenderar min tid på Lidingö för det mesta. Om någon vill komma hälsa på är det bara att ta lidingöbanan hela vägen. Hihihihi. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint det är på ditt jobb

2010-03-27 @ 14:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0