julias hela 6 veckor kvar till sommarn

hola! har egenligen inte så mycket att skriva men.
ägnat mig åt någonting ganska förbjudet de senaste 10 min
såg just att jag blev bjuden att fira fredrik den 23 april frågan är då bara, är jag i stockholm?
känner stört mycket motivation nu när det är ljust ute
gårdagen hos min älskling som hade inflyttningsfest/artonårsdrink var trevlig. var dock ganska på lyset redan vid halv elva och minns inte riktigt vem som sa när och var.
jobbat idag elva till sju med nikki, fanny och filippa. var med om ett stort jävla misstag imorse, att gå upp 1 h för tidigt pga sommartiden.
fredag drar jag som sagt till spanien med stella och louise med mera. vi kommer vara där i 10 dagar och det ska bli så jävla underbart! har velat komma bort från sthlm ett tag nu och så får jag äntligen det. veckan efter ska jag följa med älsklings familj till fjällen = TVÅ VECKORS PÅSKLOV.
sedan är det kanske 6 veckor kvar och sedan är det sommar med födelsedag på skolavslutningen, några veckors jobbande, en sista minuten till kroatien med stella, stockholmsveckan i visby, gotland i allmänhet på landet jag och linn ska ta bussen in till visby och vara där på nätterna, en del skönt stockholms häng med sånna som man verkligen gillar. och just det, 13 maj blir det invigning på sommaren(som jack så fint kallade det) i lund med fest hos sofia.
det jag måste göra:
packa inför spanien
packa inför fjällen
boka tåg till lund
åka till oslo med felix
planera artonårsdrink lite mer
lägga upp en plan för jobb i sommar
fixa en systemkamera
(känns lite som att jag namedroppa lite städer och länder i den här texten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0