must do vecka 11

det här får jag INTE glömma den här veckan:
1. maila om jobb på restaurangen där jag har landställe på gotland. jag har världens bästa och sötaste gotlands vän som heter nora som jag har känt många många år eftersom att jag har varit på gotland 5 veckor varje sommar sen jag var 6 år och hon håller på att peppar mig för att söka jobb där hon jobbar på golfbanans restaurang som ligger 2 km från mitt hus och 1 km från henne. säg att jag skulle få jobb där och skulle bo på gotland flera veckor i början av sommaren, då är bara lilla detaljen att jag är jävligt mörkrädd men då har nora sagt att jag får sova hos dom i deras hus där man alltid känner sig hemma.
2. åka till lund med älskling, fabian, matthias osv ner till sofia som är matthias kompis som jag träffade på försommaren när vi åkte till fredriks land under kristi himmelsfärd? JA. sen klämma in att åka till oslo med felix och bo hos vår systers syster som jobbar och bor där ni i egen lägenhet. skulle vara askul att träffa tex nicolas igen som jag inte sett sen sommaren 2007 på språkresan i england. är inte 18 förrens skolavslutningen men vill verkligen åka nu i vår.
två böcker jag ska låna. en sjävl-biografi och en mind your own buissness-bok. när i helvete ska jag hinna läsa dom? behöver typ åka tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0