weekend in half

Hello mofos!
Helgen har gått, jag har inga nyheter, bilder eller berättelser att berätta. På Fredag var jag och tittade på The Terminal och tog bilder och hela lördagen myste jag med emma och söndag tillbringades i solen. Idag har jag haft galet seriöst snack med papi hela kvällen, det var allt från hulkandes till skrick till skratt. U gotta love. Träffade på en kär familjevän mitt i allt och bestämdes att jag skulle få jobb. På Lidingö. Sjukt glad. Men italienare är schizo men mig lurar han inte denna gång! Nonononoooooo. Ska ta en lång dusch sen tänkte jag visa mina inköp för dagen. Hooooola.

peakabo

Kommentarer
Postat av: Anonym

HahHah goodwill dig lurar de inte

2010-03-14 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0