weekweekweek

HEEEEEEEEJ. Om allt går i sina vägar så är det byebye sverige så drar jag och firar pappsens födelsedag i Spanien! JAAAAAAAAA. Hoppas att inte han leker schizo italienaren som vanligt nu. Ena dagen as taggad och andra dagen värsta bangaren. Vi hittade biljetter på ryanair för 40 euro!!! FÖRSTÅR NI? Hahah.

Idag har jag inte gjort någonting, förrutom att följa med Vendela till tandläkaren men jag var så trött att jag inte ens har fattat att det har hänt. Stackarn, dem totalt misshandlade hennes mun. Men hon var så duktig så! Imorgon har jag egentligen utvecklingssamtal. Som kanske är lika bra om jag går på kom jag på nu. Fyfan. Tur att jag har en sån snäll mentor.
Sen tänker jag åka och hälsa på rytmus och mysa med Alvin mfl, för Alvin åker till Spanien på lördag i en vecka med familjen. Och Julia åker på fredag med clemencia och hela gänget. Henne ska jag också träffa innan hon drar iväg i två veckor. Och jag kommer sköta uppdateringen heeelt ensam. He he. Den här veckan kommer bli awesoooome. Ska titta på Californication och sova nu. PEACE.


love u!

Kommentarer
Postat av: Anonym

just det! det har jag fan inte tänkt på. claudiaochclaudia.blogg.se blir det då!

2010-03-29 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0