we're home efter 1 veckas österrike



hej boys and girls!!!

nu är vi hemma, klockan är 9 på morgonen och julia är upp!!!! men det är nog för att man har gått upp 8 varje morgon i en vecka. nu är jag brun, jävligt trött och jävligt hungrig. hoppas att den här dagen går fort för jag vill bara att älsklingen ska komma hem och jag tror att jag åker med hans föräldrar och hämtar honom i täby.

en update om vad som egentligen hände i österrike kommer, promise. men sista kvällen kastade jag min kamera på golvet, inte som ett partytrick utan av misstag och nu är den sönder. men jag ska rädda 700 bilder genom minneskortet. behöver vara bli kompis med någon som har en minneskort läsare.

(otroligt sexig bild frpn december jag hitta på datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0