Hipsters, hoes and lots of clothes

Veckorna går fort. Så länge som jag har väntat så är det bara tre veckor kvar tills jag säger hejdå till livet som sjutton åring och stiger ut i världen som myndig. Jarå.

Vad har jag gjort den här veckan? Lyssnat på HP på ljudbok, fikat med två gamla vänner, pluggat religon, fixat med mitt klädmärke, legat sked med Vendela, lanat, blivit förälskad, ätit hur många mandariner som helst, spelat resident evil 4 på iPad, skickat 55 inbjudningar med en pingvin på och fått svar av 22 stycken, gjort en grym spellista, tagit fram vinterjackan och ja, thats about it.

Ikväll ska jag ev. gå på Sveriges finaste pojkbands realese fest för deras ep. Omyndig eller inte ska jag dit.
Ska fortsätta med mitt klädmärke nu, sitter på grafon i skolan, har blivit utskrattad för jag drog upp en mandarin när läraren hade genomgång. Ser inte det konstiga/roliga i det?
Har också piercat mig i örat, där uppe. Varför? Italienska femtonåringar är manipulerande.


The Terminal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0