jag kommer visa dom

har gjort en plan för min framtid. "future of julia" blev överskriften.
kom på en massa saker, och visade sedan för cornelia.
nedanför de 9 punkterna hade jag skrivit
  • STEG 1 - ta reda på hur
  • STEG 2 - gör det
  • STEG 3 - bli bäst!
men då sa cornelia att jag redan är bäst så att jag får jobba andra hållet!
jag satt där i två timmar, på stadsbiblioteket dårå. utan något som helst plugg
först köpte jag en Vecko Revyn och satt och läste den sen future of julia och
sen karaktärsplan för SCAR som jag ska vara i lejonkungen i skolan. Scarla.
helgen:
  • fredag: ledig från skolan. kommer vakna upp i babys säng och sova kvar när han går till skolan. fredag dag lite ärenden, fredag kväll äta på tapas restaurangen chocaracha med 12 tjejer från gamla umgänget(alla bytte skolor). men fredagen ska bli lugn eftersom jag ska ut lör, mån och tis
  • lördag: jobba 10.30-18.30 på kaffekoppen, sen beatas 18 års kalas med catering, vin och sen utgång
  • söndag: sova, kanske gå på bio och se tusen gånger starkare(som julia är med i)
  • måndag: skola sen utgång med agnes, berns en-gång-i-månaden som jag hoppat över två ggr
  • tisdag: skola, sen östras halloween fest på collage. kom på vad jag ska klä ut mig till igår och frågade även om cornelia ville följa med, och tro mig - cornelia säger aldrig nej till en maskerad. hon älskar att klä ut sig
  • onsdag:
  • torsdag:
  • fredag: HÖSTLOV vilket innebär massa gos, kärlek och kanske en oslo resa men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0