nytt landställe

  • idag är officiella slänga-kläder-dagen. min garderob liknade mer en snölavin när man öppnade dörren så jag tyckte det var passande. satte på lite sorglig musik också för klädernas skull. en hej-då kasse och en sommarkläder-kasse.
  • nu önskar jag att det skulle ringa på min dörr och min baby skulle stå utanför. jag vill ha sovsällskap inatt.
  • på en lektion idag drog jag och träffade rebecca istället som kommit hem efter några månaders thailand, malaysia, singapore och bali. jag sa inte många ord under vår sushilunch utan frågade bara och fick höra hur jävla underbart de haft det, t.ex. bo i penthouse 4 veckor på bali.
  • en annan bra sak, efter skolan drog jag och stella till nordea. fixade 1. öppnade ibiza-konto 2. ersatte mitt nordeakonto till studentkonto, då sparar man 244 kr per år. (en massa cola i caféet konstaterade vi efteråt)
mitt nya landställe i hälsningland, åker nog dit på lördag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0