palm tree

jag håller på med en grej nu som får veckorna att gå sjukt fort, eftersom att det tar upp så mycket tid.
i förrgår fick jag sova med min älskade
igår fick jag sova med min bästa vän
på lördag ska jag sova med min andra bästa vän
annars
  • jobba fre 16-24 med bästa stella
  • jobba lör 11-19
  • om två helger är det återförening med tjejerna från 9:an
  • och om två helger blir beata 18: upprepning på drinken förra året (där det var en tjej, nämner inga namn, som vaknade upp dagen efter utan minnas någonting. obervera att det INTE var jag. men jag har inte tänkt jobba dagen efter, det är en sak som är säker)
  • sen är det höst lov; kanske oslo med tjejerna i klassen och storebror. Antingen tar vi två bilar eller åker tåg, torsdag till lördag. festar och hälsar på halv halv syster.
  • på söndagen 7/11 firar jag och en han som är världen för mig 1 1/2 år tillsammans.
  • lördagen 13/11 blir bästa vän(claudia) 18 år. detta kommer firas stort. i helgen ska vi göra inbjudningarna? frågan är bara vad claudia önskar sig? ja, du kommer få låna mitt chokladvattenfall så du behöver inte önska dig det. något annat? Jag har fixat födelsedagskortet(tryckt och inte på pingviner), samt en liten present som jag förväntar mig följer med till florens samt en låda som ska bli omslagningen, men ett paket återstår att hitta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0