future



intressanta städer att flytta till i framtiden
  • miami
  • london
  • oslo
  • costa rica
jobb
  • moviestar
  • inte inom café branshen
  • expedit på abercrombire med claudia i flipflops(London, NY)
  • låtskrivare
  • promoter
  • webbdesigner
  • foto art
börjar bli smått stressad över vad som händer efter gymnasiet. det enda jag vet är att jag vill flytta hemifrån så fort som möjligt, inte jobba med ett service yrke och ha jävligt kul. vissa säger att livet börjar efter gymnasiet, vissa säger att den bästa tiden var gymnaiset. jag har varit på så många platser i europa och aisen men ändå inte funnit någonstans som känns hemma. alla vänner kommer fly till olika städer i världen. claudia drar till florens, cornelia kommer säkert flyga runt hela världen och turnerna vid det laget och jag. vad fan ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0